1. Jaká je dodací lhůta?
Všechny produkty, které lze u nás zakoupit, jsou skutečně skladem, takže všechny objednávky odesíláme do 24 hodin. Průměrná dodací lhůta je 1-2 pracovní dny.
2. Jakými způsoby lze objednávku zaplatit?
Objednávku lze uhradit dobírkou (platba při převzetí), převodem na účet nebo prostřednictvím systému GoPay (platba kartou, bankovním převodem, platba přes GoPay účet, nebo platba přes PayPal - po přihlášení do platební brány).
Kompletní informace o dopravě a platbě naleznete na https://www.vsechnonamobil.cz/doprava-a-platba
3. Jak zjistím, v jakém stavu je moje objednávka?
Pokaždé, když změníte svou objednávku, obdržíte od nás informační e-mail. E-mail obdržíte při obdržení objednávky, po jejím odeslání a po jejím doručení. V případě doručení kurýrní společností GLS obdržíte také SMS oznámení s informacemi o zásilce. Máte-li jakékoli dotazy týkající se stavu vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat.
4. Je možné objednávku odeslat jiným způsobem?
V případě, že nemáte zkušenosti s objednáváním online, můžete také vytvořit objednávku prostřednictvím e-mailu - stačí nám zaslat vybrané zboží a dodací údaje e-mailem na [email protected] a my vám rádi vytvoříme objednávku.
5. Produkt, který jsem obdržel, mi nevyhovuje, lze jej vyměnit?
Přirozeně. V případě, že vám produkt, který jste z jakéhokoli důvodu zakoupili, nevyhovuje, můžete jej bezplatně vyměnit. V takovém případě vás požádáme, abyste vás kontaktovali e-mailem na [email protected] a požádali o výměnu.
6. Jaký je postup aplikace tvrzeného skla? Mohu to udělat, i když nemám s aplikací žádné zkušenosti?
Aplikaci tvrzeného skla určitě zvládnete s návodem, který jsme pro Vás připravili a najdete ho na tomto odkazu.
7. Chci zboží vrátit nebo vyměnit. Co mám dělat?
V případě, že potřebujete vyměnit nebo vrátit zakoupený produkt, kontaktujte nás na[email protected]
Všechny produkty, které lze u nás zakoupit, jsou skutečně skladem, takže všechny objednávky odesíláme do 24 hodin. Průměrná dodací lhůta je 1-2 pracovní dny.
2. Jakými způsoby lze objednávku zaplatit?
Objednávku lze uhradit dobírkou (platba při převzetí), převodem na účet nebo prostřednictvím systému GoPay (platba kartou, bankovním převodem, platba přes GoPay účet, nebo platba přes PayPal - po přihlášení do platební brány).
Kompletní informace o dopravě a platbě naleznete na https://www.vsechnonamobil.cz/doprava-a-platba
3. Jak zjistím, v jakém stavu je moje objednávka?
Pokaždé, když změníte svou objednávku, obdržíte od nás informační e-mail. E-mail obdržíte při obdržení objednávky, po jejím odeslání a po jejím doručení. V případě doručení kurýrní společností GLS obdržíte také SMS oznámení s informacemi o zásilce. Máte-li jakékoli dotazy týkající se stavu vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat.
4. Je možné objednávku odeslat jiným způsobem?
V případě, že nemáte zkušenosti s objednáváním online, můžete také vytvořit objednávku prostřednictvím e-mailu - stačí nám zaslat vybrané zboží a dodací údaje e-mailem na [email protected] a my vám rádi vytvoříme objednávku.
5. Produkt, který jsem obdržel, mi nevyhovuje, lze jej vyměnit?
Přirozeně. V případě, že vám produkt, který jste z jakéhokoli důvodu zakoupili, nevyhovuje, můžete jej bezplatně vyměnit. V takovém případě vás požádáme, abyste vás kontaktovali e-mailem na [email protected] a požádali o výměnu.
6. Jaký je postup aplikace tvrzeného skla? Mohu to udělat, i když nemám s aplikací žádné zkušenosti?
Aplikaci tvrzeného skla určitě zvládnete s návodem, který jsme pro Vás připravili a najdete ho na tomto odkazu.
7. Chci zboží vrátit nebo vyměnit. Co mám dělat?
V případě, že potřebujete vyměnit nebo vrátit zakoupený produkt, kontaktujte nás na[email protected]